Тэлефон гарачай лініі прыёмная: 801642-3-85-46
Тэлефон гарачай лініі дыспетчарская: 801642-3-70-02
АБ’ЯВА!!!
У выпадку нездавальняючай якасці вады ў сетках халоднага водазабеспячэння для прыняцця
аператыўных мер па паляпшэнні якасці падаванай вады просім звяртацца
на гарачую лінію КУВП “Кобрынрайводаканал”:
тэлефон 3-70-02, час працы з 8:00 да 17:00, абед з 12:00 да 13:00
Эфектыўныя спосабы эканоміі вады ў побыце
1. Першым чынам, варта ўтрымоўваць санітарна-тэхнічныя прыборы ў спраўнасці. Пра якую эканомію можна весці гаворка, калі вада часцяком цячэ проста так?!
2. Паправіце або заменіце ўсю няспраўную запорную арматуру.
3. Капанне з крана – гэта страта ад 25л да 50л у суткі (ад 750л да 1500л у месяц), невялікая (на першы погляд) цечу з крана – ад 150л да 1500л у суткі, (г.зн. ад 4500л да 45000л вады у месяц)! Імкніцеся шчыльна зачыняць кран.
4. Неабходна максімальна выкарыстоўваць сучасную бытавую тэхніку і сантэхнічныя прылады.
5. Пры мыцці ў сучасных пральных машынах вада выкарыстоўваецца эканомней, чым пры мыцці ўручную.
6. Выкарыстанне посудамыйнай машыны, якая расходуе на парадак менш вады ў параўнанні з ручной мыйкай зберажэ вам да 2/3 вады, якую раней вы марнавалі на мыццё посуду.
7. У наш час прадаецца мноства тэхнікі, якая значна эканоміць ваду.
8. Змяшальнікаў зараз велізарны выбар, найболей эканомна выдаткоўвалыя ваду – рычагавыя, сэнсарныя, з двума струменямі, з аэратарамі-распыляльнікамі і т. д. Выкарыстанне такіх прылад дазваляе зэканоміць да 60 % воды.
9. Выкарыстоўвайце душ замест ванны. Прымаючы душ на працягу 5 хвілін, вы расходуеце да 50 л вады.
10. Закрывайце кран, калі чысціце зубы. Такім чынам, вы зэканоміце да 45 л вады – менавіта столькі сыдзе ў каналізацыю праз адкрыты кран за 3 хвіліны.
11. Выключаючы кран падчас галення можна зэканоміць да 380 літраў у тыдзень на аднаго чалавека.
12. Якасныя аэратары-распыляльнікі, усталяваныя на змяшальніках (у тым ліку і душавых) дазваляюць расходаваць у 2 разы менш воды, да таго ж яны зручныя ў выкарыстанні.
13. Пры мыцці посуду не трымайце кран увесь час адчыненым. Выкарыстанне праточнай вады марнатраўна ўдвая, паколькі павялічваецца не толькі выдатак вады, але і мыйных сродкаў.
14. Не размарожвайце прадукты пад бруёй вады. Апроч яе нямэтавага выдатку, гэта багата пагаршэннем уласцівасцяў прадуктаў. Лепш за ўсё загадзя перакласці прадукты з маразілкі ў халадзільнік.
Беражліва выдаткоўваючы ваду, Вы эканоміце і свой сямейны бюджэт.
АБ’ЯВА
Паважаныя спажыўцы!
КУВП «Кобрынрайводаканал» пераканаўча просіць ажыццяўляць аплату за спажываныя жыллёва-камунальныя
паслугі за кожны мінулы месяц не пазней за 25-ы дзень наступнага за ім месяца.
якаснага абслугоўвання і бесперабойнага прадастаўлення жыллёва-камунальных паслуг! Дзякуем спажыўцам своечасова
якія аплачваюць свае квітанцыі ! Плацельшчыкі несвоечасова і (або) у няпоўным аб’ёме ўнеслі аплату за жыллёва-камунальныя паслугі
выплачваюць пені ў памеры 0,3 працэнта ад не выплачанай ва ўстаноўлены тэрмін сумы гэтых плацяжоў і расходаў за кожны дзень пратэрміноўкі.
Для ўдакладнення налічанай сумы або сумы запазычанасці Вы можаце звярнуцца па тэлефоне 3-85-37.
САРДЭЧНА ЗАПРАШАЕМ НА САЙТ КУВП «КОБРЫНРАЙВОДАКАНАЛ»
Камунальнае ўнітарнае вытворчае прадпрыемства “Кобрынрайводаканал” створана на падставе рашэння Кобрынскага гарадскога выканаўчага камітэта ад 22.09.1998г. 1 сакавіка 1999 г. шляхам вылучэння са складу Кобрынскага ЖКГ на базе ўчастка водаправодна-каналізацыйнай гаспадаркі. На момант адукацыі прадпрыемства называлася ГП ВКХ “Водаканал”. Прадпрыемства было перайменавана ў КУВП “Кобрынгарводаканал” з 27.02.2001 г., а з 28.06.2002 г. у сувязі з аб’яднаннем горада і раёна ў адну тэрытарыяльную адзінку і перадачай на баланс прадпрыемства аб’ектаў ВіК ад калгасаў і саўгасаў прадпрыемства перайменавалі ў КУВП “Кобрынрайводаканал”.
Маёмасць прадпрыемства знаходзіцца ў раённай камунальнай уласнасці і замацавана за прадпрыемствам на праве гаспадарчага вядзення. Уласнікам маёмасці З’яўляецца Кобрынскі раённы Савет дэпутатаў, упаўнаважаны ім орган па кіраванні і распараджэнні маёмасцю-Кобрынскі раённы выканаўчы камітэт.Падрабязна…
Апытанне грамадзян у мэтах
паляпшэння якасці абслугоўвання